Welcome Back, Winners
Seven incredible food truck teams assemble at Fisherman's Wharf in San Francisco to do battle as Great Food Truck Race all-stars. Host Tyler Florence challenges the teams to complete a special bread bowl challenge to uncover the keys to their trucks.