Karen's Beach Bungalow
Karen dives into a new chapter when she buys a rundown 120-year-old bungalow in Wilmington, North Carolina. It's a daunting task as her first solo reno, especially when expensive foundation repairs and an approaching hurricane threaten the entire project.