Iron Anniversary
Molly Yeh is celebrating her sixth wedding anniversary with an epic dinner that includes the juiciest Big T-Bone Steak, Scalloped Potatoes, Charred Broccolini with Shishito Pepper Romesco and a Marzipan Moose Mousse Cake.