Giada's Dinner Cruise
Giada De Laurentiis hosts a sunset dinner cruise with a romantic and elegant menu. She makes Paccheri with Porcini and Pistachio, Pan-Seared Salmon with Artichokes and White Wine, Beet and Burrata Salad and more.