Go to the Light
Dalen, Juwan and Marcus dive into the Gulf Coast's Pensacola Lighthouse to shine a light on the horrific haunting. But as the Ghost Brothers illuminate the site's past and paranormal presence, they find the lighthouse itself may play an unexpected role.