Fleetline Superflip Frenzy
It's a Gas Monkey Fire Sale when Richard quick flips a menagerie of cars to make enough cash to buy back the first car he and Aaron built together 10 years ago. Richard and Dennis literally roll the dice on a '57 Chevy back in snowy Minnesota.