Galaxie - Part 2: Nash Healey
With Aaron temporarily MIA, the crew works on the Ford Galaxie. Richard and Tom roadtrip to auction with Evel Knievel's Messerschmitt. Richard tempts Dennis with a rare Nash Healey. The shop gets crank calls from a guy claiming to be Dale Earnhardt Jr.