Grilled Pizza and Grilled Zucchini Salad
Samantha Seneviratne shares her secrets for grilling pizza, a fun and easy way to put an unexpected twist on a tried and true classic. While she's there, she whips up a tasty and healthy grilled zucchini salad for a side that comes together in no time.