Dying Days Of Winter
Bush-pilot Gary Green and Jenny Rosenbaum brave a gathering storm to hunt caribou in the renowned Tangle Lakes. Fearing the mine project is losing steam, businessman Neil Darish adopts a creative new tactic to recruit workers.