Baked On the Waterfront
Duff Goldman and his team build a basketball-themed cake fit for the pros, but when their event is canceled, they plan a cake party on the fly! Meanwhile, the pressure is on to create a whale cake stable enough to present on a boat in the Pacific Ocean.