The Trial of Duck Dodgers/Big Bug Mammas
Duck Dodgers and Cadet are put on trial for destroying Earth's defensive shield. Then, Duck Dodgers responds to a planet's distress signal and mistakes its gelatinous inhabitants for the enemy invaders.