College-Town Champs
Guy Fieri's rolling into college towns in search of A+ cuisine. In Columbus, OH, he finds a pierogi paradise and a barbecue truck smoking premiere pork. In Boulder, CO, he stops at a Thai joint serving knockout noodles.