If You Can't Stand the Heat ...
Kardea Brown shares her favorite dishes to make when it's too hot to stay in the kitchen! Her quick and simple menu includes Easy Shrimp Kabobs with Garlic Sauce, Watermelon Salad and Creamy Orange Push Pops for dessert.