Operation: M.A.U.R.I.C.E.
When Sector V's original leader, Maurice, turns 13 and submits to decommissioning, Numbuh Five is determined not to let her old boss become an agent of evil in his teenaged years. Can she succeed with Cree recruiting the skillful boy?