The Thousand Pound Cake/The Rat Sandwich
Chowder and Shnitzel have to deliver an extremely heavy order to the top of a mountain-sized giant. Then, when Reuben extorts the catering company, the gang has to figure out a way to make him leave before he drives all of them crazy.