Rubén Albarrán
Rubén Albarrán, the lead singer of the Mexican band Café Tacuba, wants to change the lives of many older adults who go to the Vida Alegre house, a place led by his friend Samantha Flores, who houses people from the LGBTTTIQ+ community.