Meatloaded Makeovers
In Palm Springs, CA, Michael Symon starts with Vietnamese fusion dishes like juicy, tender Shaking Beef and mini shrimp-stuffed pancakes. In Colorado Springs, an Asian-inspired duck burger gets a wonton topper.