Dubai: Carp, Camel and Cocoons
Andrew heads to gleaming and gritty Dubai in the United Arab Emirates. He learns the secrets to milking camels, fermenting fish in the desert sun, making musical organ meat mush and finding manna from heaven at the spice market.