New York Meets Montana Brunch
Chef Eduardo Garcia’s got New York on his mind so he invites friends over for an everything bagel, jalapeno schmear, potato latkes and smoked trout salad brunch that’s reminiscent of NYC, but freshly-caught and flavor-packed with Montana ingredients.