The Donation Oscillation
Penny tries to seduce an abstaining Leonard to ruin his "donation" for her ex-boyfriend, Zack, and his wife, Marissa. Howard, Bernadette, Anu and Raj turn Raj's canceled bachelor party into a couple's trip aboard the "vomit comet."