Cock-A-Doodle-Doo-It!
On their first farm visit, the Baby Looney Tunes meet a young, dispirited rooster named Foghorn Leghorn. They work together to build his self-confidence, unleashing powers of persuasion and elocution that even Foghorn never knew he had.