Faye's Rabbit
Bogi and Faye both learned how to wrench on Volkswagens, so it’s only appropriate to bring in Faye's 1980 Rabbit for her to learn a little fabrication. The driver and passenger floor pans are rotted out, so the girls cut them out and weld in new ones.