Jesse and Darcey have a huge fight over Darcey's drinking, and Jesse lays out an ultimatum. Jesse has a surprise for Darcey before she must return home, but it may not be the gift that Darcey wants. Later, Darcey prepares for Jesse to arrive in the US.