Taking a Punt on Love
In The Gambia, Zena furiously confronts Ebrima about his scantily-clad online lady friends. Sandra arrives in Cambridge, ready to take a punt on love, but all Phin can think about is her ex. Despite having only just met, Arrah considers Andy's proposal.