We Got Bad Blood
Anfisa kicks Jorge out. Loren finds out life-altering news, which devastates Alex. Danielle starts over with her daughters. Mohamed looks for love. Pao's past catches up with her and Russ. Chantel tests Pedro's patience and trust.