Crank: High Voltage
Hit man Chev Chelios escapes captivity to find he's been equipped with an artificial heart, leaving him with one hour to find his stolen ticker.
Kidnapped by doctors and marked for organ harvesting, hit man Chev Chelios escapes his captors only to find he's been equipped with an artificial heart running on a battery pack, leaving him with one hour to find his real ticker before time expires.