Hotel Artemis
Widespread rioting in future Los Angeles prompts a chaotic night at Hotel Artemis -- a members-only hospital for the criminal underworld.
Widespread rioting in future L.A. prompts a chaotic night at Hotel Artemis -- a members-only hospital for the criminal underworld -- run by a nurse with a strict code of ethics. As the criminals descend upon the hotel, a fight for survival kicks off.