Bodljikavo prase ide na spoj
U zoološkom vrtu otvara se poseban dio za ugrožene vrste kornjača, a malajski tigrovi Suhanna i Rimba imaju problema s razmnožavanjem. Bodljikavo prase Needles ima novog partnera.