Ubojstvo koje ne možeš zanemariti
Poslije smrti svog supruga Colleen Batten bori se sa samoćom, sve dok ne susretne svoju staru ljubav, Boba Harrisa. Njegova djeca uskoro otkrivaju koliko može biti zla.