Boj se Smrti
Kad se pokvari Zekeov posebni sustav odvoda, Emily pokuša spasiti Clarkeovu sezonu. Kellyjevi se previše približe Vernonovu nalazištu, a može li g. Gold zaustaviti opasno curenje?