Hrabrost i šljunak
Shawn riskira prije nego što se sve smrzne i kopa dublje no ikad, a Kevin zakuhava situaciju. Kellyjevi počinju iznova s novim dizajnom bagera, a Emily odlučuje raditi bez prekida.