Specijal: John Schnabel
John Schnabel, 94-godišnja rudarska legenda, zna da da mu je vrijeme ograničeno. Putuje gotovo tisuću kilometara da bi posjetio svog unuka Parkera na njegovu nalazištu u Yukonu.