Obiteljska zavada
Jack i Todd svađaju se oko postavljanja novog nalazišta. U Porcupine Creeku Dakota Fred ruši pogon za ispiranje i nalazi zlato koje su Hoffmanovi ostavili kad ih je na to prisilio.