Blatnjavi Harry
Nakon što Mina i prijateljice pokušaju dozvati Krvavu Mary, Harold saznaje da su zapravo dozvali blatnjavo čudovište. Kad Harold u stanu otkrije svoje kopije, Kesten i Zekula shvate da je to problem za koji Mina ne smije saznati.