Ova crna komedija serija prati srednju školu i dvojicu ljudi koji njome gotovo ravnaju. Danny McBride i Walton Goggins igraju dvojicu zamjenika ravnatelja u epskoj borbi za vlast i za mjesto ravnatelja škole.