Moraš kopirati filmove
Nakon odsluženja kazne zbog ubojstva prijatelja, Johnny Gasca ima unosnu karijeru prodaje piratskih video snimaka, sve dok nije prisiljen pobjeći s djevojkom. Kako su ga uhvatili?