Svjetla, kamera, fijasko
Žabac uposli prijatelje da mu pomognu snimiti film o superjunaku, ali ga oni zbog nadmenog ega uskoro prepuste samom sebi. No, kad ga lasice prevare, bez pomoći prijatelja nađe se u škripcu.