Ostati vjerna sebi
Rashi, koja je porijeklom iz Indije, za svoje vjenčanje želi amerikaniziranu haljinu, dok se Shenelle vraća na probu vjenčanice te s nervozom čeka da vidi svoju unikatnu haljinu.