Gepardica
Glumica Sabrina Ryan kupuje haljinu s dizajnericom Hayley Paige. Djevojka koja radi u "Kleinfeldu" priprema se za svoj najvažniji dan, a Randy upoznaje 11-godišnju obožavateljicu.