Nova haljina, novi početak
Komičar Seth Meyers iznenađuje oduševljenu obožavateljicu, ozlijeđenu ratnu veteranku Shealynn. Manekenka Ashley želi seksi haljinu koja će se svidjeti i njezinom izbirljivom ocu.