10 najbrižnijih očeva
Od očeva koji se ne mogu oprostiti od svojih miljenica do očeva s čvrstim stavovima, stručnjak za vjenčanja Randy Fenoli izdvaja 10 najprivrženijih očeva - u dobru i zlu.