Baka zna najbolje
Bivša misica Jodie došla je sa svojom vrlo tvrdoglavom bakom koju nije lako impresionirati. Usto, tu je i Bwalya kojoj Gok pomaže pronaći haljinu koja će istaknuti njezine obline.