Druga vrsta princeze
Shireen je krupna djevojka i mrzi svoje tijelo, pa joj Gok pomaže da sebe vidi na drukčiji način. Heatherin zaručnik želi vjenčanicu poput one Meghan Markle, no želi li je i ona?