Plan za rušenje Dvora sova vodi Turnera i ekipu do ozloglašene mafijaške obitelji, McKillenovih. U međuvremenu, Carrie i Stephanie pripremaju se za roditeljski ručak gothamske Akademije, a Harvey traži pomoć od psihijatra.