Veterinarska pokretna jedinica
Dr. Ross kupuje mobilnu jedinicu da bi mogao obilaziti mjesnu zajednicu, a dr. Ross na klinici pregledava iguanu s gnojnom upalom, dok jazavčar paraplegičar dobiva novi par kotača.