Glumice Sílvia Abril i Toni Acosta dobile su nagradu za 50. rođendan, ali prije nego što počnu slaviti, prijateljice moraju odlučiti imaju li dovoljno pustolovan duh da slijede upute u svojoj prvoj tajanstvenoj omotnici.