Sunce crne rupe
Damon i Bonnie shvaćaju da bi im prošlost mogla pomoći vratiti se kući, prisiljavajući Damona da ponovno proživi jedan od najgorih dana u životu. Tripp otkriva Mattu mračnu tajnu.