Tvrdoglave kvrge
Jimmy želi izliječiti svoju ljuskavu, ispupčenu kožu kako bi pronašao ljubav. Djuka je tvrdoglav tip s tvrdoglavom kvrgom. Talina ima stotine tumora po tijelu.