Zanimljivosti: Moj divovski nos
Roger ima velike izrasline na nosu iz kojih curi gnoj, koje privlače muhe i tako su velike da jedva diše. Sestre Sandra i Jessie zbližile su se zbog svojih kvrga na licu.