Nakon što je napunio 665 mjeseci, Stan, ambiciozni glumac – i Antikrist – poslan je u New York kako bi ispunio svoju sudbinu da uništi čovječanstvo. Međutim, kaos nastaje kad ode na audiciju za reklamu.